 |
חברת התקשורת ברק 013, בחרה בקבוצת "מגזרים" לטפל בכל הפעילות המגזרית שלה, הכוללת את המגזרים הדמוגרפיים – רוסי, ערבי וחרדי. היקף הפעילות השנתית מוערך בכ- 5 מיליון שקלים. הקבוצה טיפלה בשנתיים האחרונות במגזר הרוסי בלבד והתמקדה בבידול החברה בשוק השיחות הבינלאומיות במגזר וכן בשוק האינטרנט המהיר. סמנכ"ל השיווק בברק 013, רן גוראון, מסר כי "בשנתיים האחרונות היה למגזרים חלק מרכזי במהפך המיצובי שעברה ברק במגזר הרוסי ובפריצת הדרך להגדלת נתח השוק מ- 12% ל- 30%".
גוראון הוסיף כי "שביעות הרצון הגדולה היא שהובילה להחלטה לרכז את התקציב לטיפול במגזרים דמוגרפיים נוספים – ערבי וחרדי, ובכל אחד מהם לספק מענה שיווקי הולם, תחת הקודים התרבותיים והמסרים הרלוונטיים". קבוצת מגזרים, מעניקה ללקוחותיה פתרון משולב בתחומים השונים של התקשורת השיווקית. על לקוחות הקבוצה נמנים: מפעל הפיס, קוקה קולה, אגד, רשת ישרוטל, בנק לאומי, שכון עובדים, חוגלה קימברלי ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|