ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של יולי: יעקב כהן
מנכ"ל "סינמה סיטי" שנבחר ע"י איגוד המפרסמים: "המקום הוא הרבה יותר מאוסף של בתי קולנוע"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/8/2004 9:09
יעקב (יוליאן) כהן, מנכ"ל "סינמה סיטי",  נבחר לאיש השיווק של חודש יולי, על-ידי איגוד המפרסמים. כהן (67) איש ביטוח בעברו, הוא גם אחד השותפים בקומפלקס  (יחד עם ליאון ומשה אדרי, חברת נדל"ן הבונה בתי קולנוע בפורטוגל, וחברת הקולנוע הצרפתית מטרופוליטן).
 
באיגוד מציינים כי 2 מיליון איש כבר ביקרו בסינמה סיטי, והמספרים גדלים כל הזמן – מספר הצופים במחצית הראשונה של 2004 גדל ב-22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, נערכו במקום בשנה האחרונה 500 אירועים שיווקיים, סדנאות למנהלים, ותוכניות חינוכיות לבתי הספר.
 
לדברי כהן, המקום הוא הרבה יותר מאוסף של בתי קולנוע. "זה מרכז בידור, חינוך ותרבות, שמאפשר לך לבלות בסביבה סופר-מודרנית ואסתטית, שמפתיע אותך עם הטכנולוגיות החדישות ביותר ועם המצאות ותוכניות העובדות על כל החושים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...