ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ליימן שליסל בקמפיין לסוכריות מנטוס
הקמפיין משלב פעילות קד"מ ועיקרו פעילות אינטרקטיבית נושאת פרסים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/8/2004 9:55
חברת ליימן שליסל יוצאת בקמפיין תדמית לסוכריות מנטוס, בהיקף של כמיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין/ Ogilv, יכלול טלוויזיה, אינטרנט ופעילות קד"מ אינטנסיבית במרכזי הבילוי של קהל היעד גילאי 15 – 24, תחת הסיסמא: "מנטוס בלה בלה".

הקמפיין יציג סצנות מסרטים שונים הלקוחים מעולם הקולנוע ההודי, תאילנדי וצ'כי ומופיעים ללא תרגום. בסוף כל סרטון נקראים הצופים להמציא לסרטים מלל כשאת הצעתם יוכלו להגיש
באתר אינטרנט שנבנה באופן מיוחד לתחרות זו.  2 מבין הסרטונים שישלחו ישודרו בטלוויזיה, ובסיום הקמפיין, יזכה מתמודד אחד בכרטיס טיסה זוגי להוליווד.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...