ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הדוגמן איתי תירוש נבחר כפרזנטור של רנואר מן
יקבל 55 אלף דולר עבור קמפיין סתיו – חורף 2005
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/8/2004 9:42
חברת רנואר בחרה בדוגמן איתי תירוש כפרזנטור החברה והוא יוביל את קמפיין אאופנת הגברים "רנואר מן". מסגרת החוזה שנחתם יקבל תירוש  55 אלף דולר עבור קמפיין סתיו – חורף 2005. יצוין כי בעונה הקודמת הובילו את הקמפיין גיא אריאלי ופלג רודברג.
 
השנה הוחלט ברנואר לערוך קטלוג משותף של גברים ונשים.  לדברי מנכ"ל החברה, אלי ברקוביץ', "הקונספט שנבחר להוביל את הקמפיין ממשיך את הקונספט של העונה שעברה -   מסיבה, FUN, שמחה ואופטימיות כאשר אנו נשלב בקטלוג תמונות של נשים לבד, גברים לבד ושילוב של השניים".
 
ברקוביץ', הוסיף כי "סקרים שערכה החברה הראו שאיתי תירוש נחשב לגבר הישראלי האולטימטיבי, למוביל דעה ואינטילגנט ויחד עם זאת מביא עימו ניחוח של חו"ל.  תכונות אלו מתחברות באופן מושלם עם הערכים שמייצג המותג: גבריות, נחשקות, בינלאומיות ויופי".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...