 |
 |
|
המשביר החדש לצרכן ורשת מריונו הצרפתית מקימות חברה חדשה |
|
"מריונו-המשביר החדש לצרכן" תנהל את כל מערך הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח בכל סניפי המשביר |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 1/8/2004 12:46 |
|
|
|
|
 |
רשת "המשביר החדש לצרכן" חתמה בסוף השבוע האחרון בפריז עסקת שותפות עם רשת "מריונו" ("Marionnaud") - רשת בתחום הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח, רשת המחזיקה בבעלותה כ-1,350 סניפים בכל רחבי אירופה. במסגרת העסקה תוקם בישראל חברה חדשה – "מריונו – המשביר החדש לצרכן" שתנהל את כל מערך הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח בכל 24 סניפי רשת "המשביר החדש לצרכן". תחום הקוסמטיקה, הבישום ומוצרי הטיפוח מהווה כ-30% מהיקפי הפעילות העסקית של רשת "המשביר החדש לצרכן". רשת "מריונו" הינה בבעלות איש העסקים היהודי- צרפתי, מרסל פרידמן, שרכש את הרשת לפני כ-8 שנים והפך אותה תוך תקופה קצרה מרשת קטנה ומפסידה לרשת הקוסמטיקה והבישום מהגדולות ביותר באירופה עם היקף מכירות של כ-1.2 מיליארד יורו בשנה. פרידמן, שזאת השקעתו הראשונה בישראל, מציין, ש"מריונו" תשקיע כבר במהלך ארבע החודשים האחרונים של שנת 2004 כ-10 מיליון יורו בבניית הפלטפורמה ומיתוג חברת "מריונו – המשביר החדש לצרכן". אופן ההתקשרות של חב' "מריונו" בעולם הינו – שותפויות מקומיות, הסכמי זכיינות, ובחלק מן המדינות כגון: צרפת, שוויץ, איטליה ואוסטריה החברה פועלת כגוף עצמאי ללא שותפים. לחברה אין הסכמי התקשרות בלעדיים והמדיניות שלה הינה לספק את כל המותגים, עממיים ויוקרתיים כאחד, תחת קורת גג אחת ומכאן חוזקה של חב' "מריונו" לנהל מו"מ עם חברות שונות ברמה רב לאומית. רמי שביט, מנכ"ל "המשביר החדש לצרכן" מציין, שהעסקה בין חב' "מריונו" לרשת "המשביר החדש לצרכן" יוסיף לרשת ידע וניסיון שירחיבו את היקף הפעילות בישראל בכ-20%-25% כבר בשנת 2005. תחום הקוסמטיקה הינו הקטר שמוביל את חנויות הכל-בו בעולם ולמהלך זה יהיו השלכות עסקיות, שיווקיות וכלכליות להתפתחות הרשת ומיצובה התדמיתי.
הצפי שהעסקה הזו תביא להגדלת הרווחיות של הרשת. תחזית הרווח התפעולי בשנה הראשונה להפעלת ההסכם של החברה המשותפת הינה כ -18 מיליון שקל. שביט מוסיף שבעבר היו מספר ניסיונות של חברות לבצע שותפויות ברמה כזו אך זאת הפעם הראשונה שעסקה שכזו באה לידי מימוש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|