ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ערן ברקן עוזב את פוגל-לוין עקב חילוקי דעות מקצועיים
מנהל הקריאייטיב עשוי להשתלב שוב בראובני-פרידן אותו עזב לפני כשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/8/2004 13:09
סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום פוגל-לוין/Oglivy, ערן ברקן פורש מתפקידו לאור חילוקי דעות בינו לבין הנהלת המשרד.
 
ברקן שימש בתפקיד כשנה, והיה אחראי בין היתר לתקציבים של המשביר החדש לצרכן וסטימצקי.
ברקן הגיע לפוגל-לוין מראובני-פרידן/IPG, שם שימש כמנהל קריאייטיב. ההערכות בענף הן כי ברקן עשוי להשתלב חזרה במשרד ולעבוד תחת מנהל הקריאייטיב הראשי - ספי שקד – שמונה לאחרונה.
 
ברקן ל-nrg: "השאיפה שלי היא להישאר במשרדים הגדולים וכבר קיבלתי מספר פניות. הסיבה לעזיבה היא מחלוקות חוזרות ונשנות והדרכים השונות בהן אנו רואים את הדברים".
 
לדברי מנכ"ל פוגל-לוין, רענן סעד, בימים אלו בוחן המשרד אנשי קריאייטיב מהענף כולו שיאיישו את התפקיד. "היו ביננו חילוקי דעות מקצועיים שגרמו לערן לעזוב. מדובר בבחור מצויין ואני בטוח שיצליח".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...