ערן ברקן עוזב את פוגל-לוין עקב חילוקי דעות מקצועיים
מנהל הקריאייטיב עשוי להשתלב שוב בראובני-פרידן אותו עזב לפני כשנה
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 1/8/2004 13:09
סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום פוגל-לוין/Oglivy, ערן ברקן פורש מתפקידו לאור חילוקי דעות בינו לבין הנהלת המשרד.
ברקן שימש בתפקיד כשנה, והיה אחראי בין היתר לתקציבים של המשביר החדש לצרכן וסטימצקי. ברקן הגיע לפוגל-לוין מראובני-פרידן/IPG, שם שימש כמנהל קריאייטיב. ההערכות בענף הן כי ברקן עשוי להשתלב חזרה במשרד ולעבוד תחת מנהל הקריאייטיב הראשי - ספי שקד – שמונה לאחרונה.
ברקן ל-nrg: "השאיפה שלי היא להישאר במשרדים הגדולים וכבר קיבלתי מספר פניות. הסיבה לעזיבה היא מחלוקות חוזרות ונשנות והדרכים השונות בהן אנו רואים את הדברים".
לדברי מנכ"ל פוגל-לוין, רענן סעד, בימים אלו בוחן המשרד אנשי קריאייטיב מהענף כולו שיאיישו את התפקיד. "היו ביננו חילוקי דעות מקצועיים שגרמו לערן לעזוב. מדובר בבחור מצויין ואני בטוח שיצליח".