 |
OMD ישראל (מקבוצת אומניקום) זכתה במכרז לניהול תקציב המדיה של יונדאי ישראל, בהיקף מוערך של כ-1.5 מיליון דולר. במכרז, שנוהל על ידי מטה יונדאי העולמית, השתתפו חברות המדיה הרב לאומיות OMD וקרט. יצוין, כי מדובר בתקציב מדיה נפרד מזה של יבואנית יונדאי - חברת כלמוביל – המטופל בחברת המדיה יונייטד. מנכ"ל OMD ישראל, מיכל חיון, מסרה כי "אין ספק שהזכייה מבוססת על יכולותינו המוכחות בתכנון מדיה חכם, האפשרויות לשימוש בכלים מקצועיים רב לאומיים ויכולות הקנייה של החברה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|