ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
OMD זכתה במכרז לתקציב המדיה של יונדאי ישראל
מדובר בתקציב מדיה נפרד מזה של יבואנית יונדאי והוא מוערך בכ-1.5 מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/8/2004 13:59
OMD ישראל (מקבוצת אומניקום) זכתה במכרז לניהול תקציב המדיה של יונדאי ישראל, בהיקף מוערך של כ-1.5 מיליון דולר. במכרז, שנוהל על ידי מטה יונדאי העולמית, השתתפו חברות המדיה הרב לאומיות OMD וקרט.
 
יצוין, כי מדובר בתקציב מדיה נפרד מזה של יבואנית יונדאי - חברת כלמוביל – המטופל בחברת המדיה יונייטד.
 
מנכ"ל OMD ישראל, מיכל חיון,  מסרה כי "אין ספק שהזכייה מבוססת על יכולותינו המוכחות בתכנון מדיה חכם, האפשרויות לשימוש בכלים מקצועיים רב לאומיים ויכולות הקנייה של החברה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...