חדירת שטרואס למגזר החרדי הביא אותה לקצב מכירות של 25 מיליון שקל ב-2003; מתכוונת להגיע ל-100 מיליון תוך 5 שנים
דפדף בכלכלה
טל פמסון 1/8/2004 14:25
לאחר כשנתיים של פעילות במגזר החרדי משיקה "שטראוס מהדרין" לראשונה קטגוריה של מוצרי דנונה דיאט תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא ב-4 טעמים עם 0% שומן: טבעי, תות, וניל קינמון ואננס.
כניסת שטראוס למגזר החרדי בשנתיים האחרונות והחדרת מותג "שטראוס מהדרין", הביאו את שטראוס לקצב מכירות של כ-25 מיליון שקל בשנת 2003 במגזר זה.
המגזר החרדי הוא מנוע צמיחה משמעותי לשטראוס והכוונה להגיע תוך 5 שנים לקצב מכירות של מוצרי מחלבה העולה על 100 מיליון שקל בשנה.
סדרת דנונה דיאט של שטראוס מהדרין תושק באריזות חדשות המותאמות לאריזות הקיימות בשוק הכללי ואריזות דנונה יוחלפו גם הן בהתאמה. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי במגזר החרדי שיחל בקרוב.
המגזר החרדי מהווה כיום כ-12% מאוכלוסיית המדינה, כ-700,000 נפש. 8% במונחי בתי אב, כ-100 אלף בתי אב עם צמיחה טבעית של יותר מ-3% בשנה.מספר הילדים ובני הנוער במגזר החרדי עד גיל 18 מגיע לחצי מיליון ילדים ובני נוער. שטראוס רואה את הכניסה למגזר החרדי כצעד של ביסוס מנוע צמיחה באמצעות מימוש מותגי שטראוס בשוק גדול, צומח ומפולח.
הכשרות של שטראוס מהדרין היא כשרות הרב לנדא. החדירה הראשנית כללה מותגי דנונה, דני ויטבתה כאשר בשלב השני בוצעה השקה של מילקי וההשקות הבאות המתוכננות הן של מוצרים וקטגוריות נוספות כמו יוגורט דיאט, עם דגש על העמקת החדירה והרחבה של המותגים הקיימים.
כל מוצרי שטראוס עבור המגזר החרדי מיוצרים במחלבת אביב בנתיבות. המחלבה בנתיבות מוגדרת כמחלבה חרדית וכל היצור בה הינו אך ורק עבור המגזר החרדי. המותג "שטראוס מהדרין" הושק בנובמבר 2002 במגזר החרדי באופן חלקי ותוך כחודשיים הושלמה פריסה לנקודות המכירה המאפיינות כמגזר חרדי בכל הארץ.