 |
רשת "צעצועים חצי חינם" יוצאת במיתוג מחדש, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. התהליך כולל עיצוב הלוגו, שינוי הסלוגן - מ"רשת הצעצועים המובילה במדינה" ל- "מתחילים לשחק חכם", וכן סידור מחדש של חנויות הרשת, תחת קונספט החלוקה ל-12 קטגוריות. את תהליך המיתוג וכן את מבצעי החזרה לביה"ס, ילווה קמפיין עיתונות ופעילות קד"מ, בהשקעה של 250 אלף שקל. הרשת, בבעלות נאוה מיכאל צברי, פועלת מזה 3 שנים, ומחזיקה ב-13 אחוז מנתח שוק הצעצועים עם מחזור מכירות של 75 מיליון שקלים. לרשת 40 סניפים, מתוכם 15 בבעלות עצמית ו- 25 בזכיינות, כאשר עד סוף השנה צפויים להיפתח 4 סניפים נוספים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|