ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רשת "צעצועים חצי חינם" במיתוג מחדש בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
עד סוף השנה צפויים להיפתח 4 סניפים חדשים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/8/2004 12:04
רשת "צעצועים חצי חינם" יוצאת במיתוג מחדש, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. התהליך כולל עיצוב הלוגו, שינוי הסלוגן - מ"רשת הצעצועים המובילה במדינה" ל- "מתחילים לשחק חכם", וכן סידור מחדש של חנויות הרשת, תחת קונספט החלוקה ל-12 קטגוריות.
 
את תהליך המיתוג וכן את מבצעי החזרה לביה"ס, ילווה קמפיין עיתונות ופעילות קד"מ, בהשקעה של 250 אלף שקל.
 
הרשת, בבעלות נאוה מיכאל צברי, פועלת מזה 3 שנים, ומחזיקה ב-13 אחוז מנתח שוק הצעצועים עם מחזור מכירות של 75 מיליון שקלים.
 
לרשת 40 סניפים, מתוכם 15 בבעלות עצמית ו- 25 בזכיינות, כאשר עד סוף השנה צפויים להיפתח 4 סניפים נוספים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...