ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
"אופיס דיפו" פותחת את עונת "החזרה לבית הספר"
היקף שוק הלימודים מוערך בכ-400 מיליון שקל לשנה כשסל הקניות הממוצע לתלמיד עומד על 250 שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
2/8/2004 12:23
רשת "אופיס דיפו" פותחת את עונת "החזרה לבית הספר". "אופיס דיפו" מציעה מגוון מותגים הכולל בין השאר מוצרים בלעדיים לרשת בלבד. בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא את המותגים שרק, ספיידרמן, בראטס,  JANSPORT, OUTDOOR, NO FEAR, COLLEGE, LEE COPER, מותגי וולט דיסני. כמו כן,  הרשת מציעה מגוון מוצרים כגון מכשירי כתיבה, תיקים, מוצרי נייר, ריהוט, מחשבים ועוד, המאפשרים לרכז את כל הקניות לבית הספר במקום אחד.
 
בנוסף "אופיס דיפו" תציע השנה מגוון מוצרים שיוצרו במיוחד לחזרה לבי"ס על ידי "אופיס דיפו" העולמית תחת מותג הבית COLLAGE. מוצרים אילו כוללים: תיקים, מחברות, קלסרים, קלמרים, כלי כתיבה, אביזרי שולחן, ריהוט ועוד.
 
עופר דאובר, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת "אופיס דיפו", מסביר כי ביצור מותג בית, הצליחה אופיס דיפו לקצץ במחירי תיווך מה שהוליד מוצרים במחירים נמוכים ממחיר מוצר דומה בשוק.
בשנת הלימודים תשס"ה ילמדו בבתי הספר כ 1.3 מליון תלמידים, שמתוכם 118 אלף תלמידים יעלו לכיתה א'.
 
צחי פישביין, מנכ"ל "אופיס דיפו", ציין כי היקף שוק הלימודים מוערך בכ-400 מיליון שקל לשנה כשסל הקניות הממוצע לתלמיד עומד על 250 שקל. לדבריו, אופיס דיפו תופסת נתח שוק של 25%.
 
פישביין הסביר  כי 60% מההוצאה הכספית לקניית מוצרי בית הספר מתבצעת לפני תחילת שנת הלימודים. כשהפילוח מתחלק בין שוק מוצרי החזרה לבית הספר הממותגים, המוערך בכ-50 מיליון שקל בשנה, ושוק מוצרי הנייר של החזרה לבית הספר המוערך בכ-200 מיליון שקל. פישביין הוסיף כי השנה "אופיס דיפו" שמה לעצה מטרה, להגדיל את היקף המכירות ולהגיע לנתח שוק של כ-30%.
 
דאובר הודיע היום כי, לקראת שנת הלימודים החדשה, יוצאת רשת "אופיס דיפו" בקמפיין הפרסומי הפונה למשפחות ולתלמידים, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, תחת ניצוחו של משרד  הפרסום "טמיר-כהן".
 
דאובר הוסיף ואמר כי הוחלט להמשיך עם אותו קו פרסומי תחת הסיסמא COOL TO SCOOL. מסע הפרסום השנה יקיף את כל ערוצי התקשורת הזמינים לקהל הלוקחות ובהם -  טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ארצית ומדריכי הטבות המציעים שלל מבצעים והנחות בעיתונים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...