 |
זכיינית ערוץ 2 קשת, ערכה לאחרונה מעין מכרז בקרב משרדי הפרסום וחברות המדיה על מנת לקבוע איזה מפרסם יזכה במשבצת הפרסום הנחשקת - "ברייק הזהב", בשלב הגמר של תחרות "כוכב נולד", שתועבר בשידור חי ב-15 באוגוסט. "ברייק הזהב" הינו כינוי להפסקת פרסומות קצרצרה המכילה פרסומת אחת בלבד ומשודרת ממש לפני הכרזת הזוכה בתחרות, מה שמבטיח צפיית שיא. ל-NRG נודע כי רוב חברות המדיה המחזיקות בתקציבי הפרסום של המפרסמים הגדולים, כבר פנו לקשת בעניין. עוד נודע כי ההחלטה צפויה להתקבל בתחילת השבוע הבא. בשנה שעברה, רכשה את הספוט הנחשק חברת שטראוס ושידרה בו פרסומת ליוגורט דנונה. על-פי הפרסומים, שילמה החברה כרבע מיליון שקלים תמורת 30 שניות של פרסום. גם השנה צפויה קשת לקבל סכום זהה וההערכה היא כי רק מפרסם גדול כגון: שטראוס-עלית, תנובה, פרוקטר&גמבל או אחת מחברות הסלולר, יחליט להשקיע סכום כזה בפרסומת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|