ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של מוצרי הטיפוח "רוטס" לוידר-סיגאווי
החברה מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהיקף 100 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/8/2004 14:00
משרד הפרסום וידר סיגאווי זכה בתקציב הפרסום של חברת סול מערכות, משווקת מוצרי הטיפוח "רוטס".

יצוין כי בעבר עבדה החברה עם מספר משרדי פרסום אך מעולם לא פרסמה בטלוויזיה. תקציב המותג "רוטס", עומד על 350 אלף דולר בשנה.
 
בימים הקרובים צפויה החברה לצאת בקמפיין חדש לסדרה המוצרים "פרוטס", שיכלול טלוויזיה ועיתונות נשים בהיקף מדווח של 100 אלף דולר.

לדברי גדעון שניאורסון, מבעלי החברה, הסדרה החדשה בניחוח פירות  אמורה לחזק את המותג "רוטס" ולמנף את מכירות שאר הסדרות הקיימות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...