ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
YELLOW משיקה שירות המאפשר משיכת מזומנים בסניפי הרשת
השקת ה"כספומן" תלווה בקמפיין פרסום בהיקף 2.5 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/8/2004 9:02
רשת חנויות YELLOW משיקה שרות חדש, המאפשר ללקוחותיה למשוך כסף מזומן במשך כל שעות היום, באמצעות "כספומט אנושי".
 
השירות, שהינו בתיאום עם חברות האשראי (למעט דיינרס), מאפשר ללקוחות למשוך מזומנים בחנויות YELLOW, הפועלות בתחנות הדלק פז, כנגד חיוב כרטיס האשראי, עד סכום של 400  שקלים. החיוב יבוצע במועד חיוב כרטיס האשראי, אחת לחודש, כאשר עבור השרות תגבה עמלה של 2 שקלים. הבנקים  לא יגבו דמי שורה בגין פעילות זו  ובנוסף, יוכלו לקוחות לצבור נקודות/כוכבים בכל משיכת מזומנים.
 
בחצי השנה האחרונה, ערכה הרשת פיילוט למיזם החדש ב-4 מסניפיה. לדברי מנהל רשת YELLOW, שגיא כהן, "במסגרת הרחבת מגוון השירותים, מתעתדת הרשת לפתח מיזם אינטרנט אלחוטי, הטענת כרטיסי  PRE -PAID  ושירותים נוספים זמינים על הדרך".
 
השקת שירות ה"כספומן" תלווה בקמפיין טלוויזיה,  באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקל.
 
לדברי מנהלת השיווק של פז, אורית אמיר, "הקמפיין מציג שוב את קונספט העיזים, המוכר מפרסומות קודמות של YELLOW, כדי להבליט את הערך המוסף של המתחם הקמעונאי של פז המהווה One Stop Shop -  עוצרים פעם אחת ומצליחים לבצע רשימה ארוכה של מטלות כגון: תדלוק רכב, שרותי שטיפה, קניה משלימה של מוצרי מכולת ומזון מהיר, שרותי משיכת כספים ועוד".
  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...