 |
יצרנית מוצרי הסויה – אלפרו - יוצאת בקמפיין פרסום שנועד לבסס את השימוש בחלב סויה אלפרו, בחיי היום יום, תוך דגש על היתרונות הבריאותיים הקיימים בו. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, יכלול טלוויזיה ורדיו, בהיקף מדווח של 1.5 מליון שקלים, תחת הסיסמא: "אלפרו – לחיות טוב, לחיות בריא". קהל היעד של הקמפיין הוא נשים - צעירות, מצליחות, בעלות משפחה, אשר דואגות לבריאותן ולבריאות משפחתן. הקמפיין, מפרט את היתרונות הבריאותיים והתזונתיים הנמצאים במשקה הסויה והחשובים ביותר לקהל זה: סידן בכמות גבוהה, המספק את הצריכה היומית הנדרשת וחלבון איכותי, המסייע לגדילה וחיזוק עצמות השלד של הילד. את הקמפיין מוביל השחקן רון שחר ("משחק החיים"), המגלם גבר, המתאר יתרונות בריאותיים ותזונתיים ממשיים של המוצר ובאופן ישיר שואל: "מה תעשי, לא תנסי?". מהחברה נמסר כי ממחקרים שערכה עולה כי קיימת נכונות גבוהה להתנסות בחלב סויה, אולם למרות הגידול בקטגוריה, עדיין המידע על יתרונות הסויה אינו נחלת הכלל. שוק משקאות הסויה המבורקד בישראל מוערך בכ- 70 מליון שקלים בשנה (נתוני אי.סי. נילסן, 2004 יוני ). אלפרו הוא המותג המוביל בקטגוריית המשקאות והמעדנים, עם נתח שוק שנתי כספי של 60%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|