ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ג'יימי אוליבר בקמפיין לכלי הבישול של "טפאל"
השף העירום עיצב את הסדרה שתימכר בישראל במשביר החדש לצרכן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/8/2004 9:19
חברת אייפל קראון, משווקת כלי הבישול של טפאל בישראל, משיקה בימים אלו את סדרת "טפאל – ג'יימי אוליבר".
 
הסדרה היא פרי הסכם לשיתוף פעולה שנחתם לאחרונה בין השף הנודע ג'יימי אוליבר ("השף העירום") ובין חברת טפאל העולמית, במסגרתו עיצב אוליבר סדרת מוצרים מקצועית הנושאת את שמו.  כל מוצרי הסדרה משלבים את ציפוי הנון-סטיק (לא נדבק) וטכנולוגיית הטרמוספוט הידועה של טפאל – הנקודה האדומה – מדד לחום הכלי.
 
במסגרת שיתוף הפעולה , מככב אוליבר בקמפיין הפרסום העולמי של הסדרה ומציג  את מוצריה בתוכניות הבישול השונות שלו בטלוויזיה.
 
מהחברה נמסר כי "שיתוף פעולה זה נועד להעביר את המסר שבעזרת ציוד מקצועי נכון לשימוש ביתי, כל אחד יכול לבשל ארוחת גורמה".
 
השקת הסדרה בישראל תיעשה בשלב ראשון בלעדית ברשת המשביר החדש לצרכן, ותלווה במבצע הנחות שיימשך עד אחרי החגים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...