 |
תקציב הפרסום של של Cal, המוערך בכ-6 מיליון דולר, עובר למשרד הפרסום גלר-נסיס. זאת לאחר שהוחלט בחברה לאחד את הטיפול בשני המותגים של החברה: דיינרס וויזה, במשרד פרסום אחד. גלר-נסיס, טיפל עד כה בדיינרס ואילו המותג ויזה, טופל בראובני-פרידן. ההערכות בענף הן כי ארז פז, סמנכ"ל השיווק החדש של Cal, הוא שהחליט על העברת התקציב לגלר-נסיס, לאור עבודתו המשותפת עם המשרד במסגרת תפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית למשקאות קלים (גלר-נסיס מטפל במותגים פאנטה וספרייט).
|
 |
 |
 |
 |
|
|