ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של Cal לגלר-נסיס
בחברה הוחלט לאחד את הטיפול במותגים דיינרס וויזה במשרד אחד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/8/2004 9:55
תקציב הפרסום של של Cal, המוערך בכ-6  מיליון דולר, עובר למשרד הפרסום גלר-נסיס. זאת לאחר שהוחלט בחברה לאחד את הטיפול בשני המותגים של החברה: דיינרס וויזה, במשרד פרסום אחד.
 
גלר-נסיס, טיפל עד כה בדיינרס  ואילו המותג ויזה, טופל בראובני-פרידן.
 
ההערכות בענף הן כי  ארז פז, סמנכ"ל השיווק החדש של Cal, הוא שהחליט על העברת התקציב לגלר-נסיס, לאור עבודתו המשותפת עם המשרד במסגרת תפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית למשקאות קלים (גלר-נסיס מטפל במותגים פאנטה וספרייט).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...