 |
משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG זכה במכרז לתקציב הפרסום הממוזג של בנק המזרחי-טפחות, בהיקף מוערך של כ-3 מיליון דולר בשנה. במכרז התמודדו עוד: הנוכחי טמיר-כהן/JWT, שטיפל עד כה בתקציב הבנק, פוגל-לוין/Oglivy וגליקמן-נטלר-סמסונוב. עד סוף השנה צפוי להסתיים הליך המיתוג של הבנק, באמצעות חברת איידנטיקה-POC הבינלאומית, שבמסגרתו ישונה ככל הנראה שם הבנק. קמפיין הפרסום, באמצעות המשרד הנבחר, צפוי לעלות לאוויר כבר בתחילת 2005.
|
 |
 |
 |
 |
|
|