ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ראובני-פרידן זכה בתקציב המזרחי-טפחות
קמפיין הפרסום לבנק הממוזג צפוי לעלות בתחילת 2005
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
12/8/2004 15:26
משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG זכה במכרז  לתקציב הפרסום הממוזג של בנק המזרחי-טפחות, בהיקף מוערך של כ-3 מיליון דולר בשנה.
 
במכרז התמודדו עוד: הנוכחי טמיר-כהן/JWT, שטיפל עד כה בתקציב הבנק, פוגל-לוין/Oglivy וגליקמן-נטלר-סמסונוב.
 
עד סוף השנה צפוי להסתיים הליך המיתוג של הבנק, באמצעות חברת איידנטיקה-POC הבינלאומית, שבמסגרתו ישונה ככל הנראה שם הבנק.
 
קמפיין הפרסום, באמצעות המשרד הנבחר, צפוי לעלות לאוויר כבר בתחילת 2005.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...