ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אייס במהלך אסטרטגי לשיפור מערך השירות
משיקה מנוי משולב לשירותי חירום לבית ולרכב; משקיעה כ-1.5 מיליון שקל במהלך
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/8/2004 12:32
רשת אייס יוצאת במהלך אסטרטגי לשיפור מערך השירות בסניפי הרשת, תחת הסיסמא: "עוד משהו למענך", בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל.
 
במסגרת זו אימצה אייס אסטרטגיית שירות הדומה בחלקה לזו של הרשת הבריטית טסקו. לדברי מנכ"ל הרשת, יקי ודמני, "המהלך מציב את הלקוח כבסיס לעצם קיום הרשת, כך  שבמסגרת ההתנהלות מול הצרכן תינתן לו תועלת, החל בכניסה לחנות וכלה בחבילת שירותים שתינתן עוד זמן רב לאחר הקנייה".
 
המהלך המשמעותי ביותר במסגרת זו הוא השקת חבילת השירות  S.O.ACE, המציעה מנוי לשירותים ייחודיים ושירותי חירום לבית ולרכב (באמצעות חברת שחר אסיסטנס).
 
לדברי ודמני, "סל השירותים גובש לאחר מחקרים וסקרים רחבי היקף שהצביעו בדיוק על צורכי השוק והראו כי לפתרון כולל של שירותי חירום ושירותים מיוחדים בבית הלקוח יש ביקוש אדיר מהשטח".
 
ודמני הוסיף כי "הבידול מהמתחרים יבוא לידי ביטוי במחיר הנמוך משמעותית מכל מחיר שקיים בשוק, והנעוץ בעובדה שהשירות ניתן לדירה ולרכב כאחד".
 
ודמני העריך כי בשנה הראשונה יצטרפו לשירות כמאה אלף מנויים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...