ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מק-כיף במק'אן
משתלם לעבוד במשרד הפרסום הגדול במדינה: בריכה והפעלות לילדי העובדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
25/8/2004 13:14
משרד הפרסום מק'אן אריקסון החליט להשקיע בעובדים בעלי המשפחות ויוצא ביוזמות מיוחדות לילדי העובדים.
 
במהלך החופש הגדול נערכה במשרדי הקבוצה קייטנה - "מק'-כיף", בה השתתפו 24 מילדי העובדים, בגילאי 4-10. תמורת 50 שקלים ליום, זכו הזאטוטים לארוחות חמות מחברת קייטרינג חיצונית ולהפעלות שונות כגון: סרטי קולנוע,  משחקי בריכה ופינות יצירה ומחשוב. בנוסף, זכו הילדים לעקוב מקרוב אחר תהליכי הפקת פרסומות.
 
לאור ההצלחה, החליטו במק'אן להשאיר את הבריכה על גג הבניין, שהובאה במיוחד לצורך הקייטנה וילדי העובדים יוכלו להמשיך ולפקוד אותה בסופי השבוע הקיציים.
 
כמו כן, יפתח המשרד מועדון לילדי העובדים, שיפעל משעות אחר הצהריים ויכלול פינות מחשוב ויצירה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...