ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הפרסומאי משה תאומים מרכז את הקמפיין של הבנקים נגד ההמלצות של ועדת בכר
האוצר יוצא בקמפיין להצגת הרפורמה; תאומים הוא חבר אישי של מנכ"ל האוצר יוסי בכר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני ויוסי גרינשטיין
31/8/2004 8:21
איש הפרסום משה תאומים, בעל השליטה במשרד הפרסום גיתם, ירכז עבור הבנקים את הקמפיין נגד המלצות ועדת בכר.
 
תאומים הוא חבר אישי של מנכ"ל האוצר יוסי בכר, אך בבנקים סבורים שהדבר לא יזיק - ואולי אף יועיל.
 
הקמפיין החדש יצא לדרך כבר אתמול בשילוט חוצות,והיום יפורסמו מודעות בעיתונים. הקמפיין יתרכז בעיקר בעובדה שהציבור הרחב מעוניין להמשיך ולחסוך בקופות הגמל הבנקאיות, ולכן אין להוציא את הקופות מהבנקים.
 
בבנקים הדגישו שאין כוונה לתקוף אישית את מנכ"ל משרד האוצר או גורמים אחרים בוועדה.
 
לפי ההערכות, עלות הקמפיין תסתכם בשלב הראשון בחצי מיליון שקל, והוא יתמקד בשילוט חוצות, פרסום בעיתונות וברדיו. בהמשך ייקבע אם להרחיב את הקמפיין גם לפרסום בטלוויזיה.
 
באוצר הבהירו אתמול כי ייעשה מאמץ לפרסם את דו"ח בכר כבר בשבוע הבא.
 
יצוין כי גם באוצר מתכננים קמפיין הסברה, שנועד לקדם ולהסביר לציבור הרחב את חשיבותן למשק של המלצות ועדת בכר. איש יחסי הציבור רוני רימון נשכר אתמול לשמש כיועץ התקשורת של ועדת בכר.
 
רימון אמר אתמול כי "הבנקים מפחדים מתחרות, ומעדיפים לשמר את המונופול". לדבריו , "לרפורמה יש מטרה - לשמור על האינטרסים של הציבור. הבנקים דואגים לכיסם ואנחנו דואגים לציבור ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...