ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שרון פרי בקמפיין ל"נאקו"
תקציב הפרסום של מרכז המותגים נמסר למידן-שנהב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/9/2004 17:35
מרכז המותגים "נאקו", הממוקם באזור התעשייה של ראשל"צ, יצא בקמפיין פרסום חדש,  בכיכובה של שדרנית הספורט שרון פרי.
 
על הקמפיין יהיה אחראי משרד הפרסום מידן-שנהב, שקיבל לאחרונה את תקציב המרכז, בהיקף כחצי מיליון דולר.
 
לדברי שאול מידן, מנכ"ל משותף: "אני בטוח שהחיבור בין פרי לבין המותג יגביר מאוד את המודעות וימצב את "נאקו", כחנות המותגים הגדולה והמובילה בישראל".
 
על לקוחות המשרד נמנים: סקצ'רס, אדידס, ארנה בגדי ים, זמן אמיתי ועוד.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...