נוזל הכלים החדש משלב בין נוסחת האוטואקטיב לתמציות תפוז
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 6/9/2004 17:08
חברת שסטוביץ יוצאת בקמפיין פרסום להשקת נוזל הכלים פלמוליב אוטואקטיב "עוצמת התפוז".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/R&Y, הוא בהיקף כ-2.5 מיליון שקל ויתמקד בטלוויזיה.
נוזל הכלים החדש מצטרף לסדרת פלמוליב אוטואקטיב, שהושקה בחודש פברואר. הנוזל משלב בין נוסחת האוטואקטיב להסרת שומנים בקלות וביעילות, עם העוצמה של תמציות התפוז.