ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שסטוביץ בקמפיין לפלמוליב "עוצמת התפוז"
נוזל הכלים החדש משלב בין נוסחת האוטואקטיב לתמציות תפוז
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/9/2004 17:08
חברת שסטוביץ יוצאת בקמפיין פרסום להשקת נוזל הכלים פלמוליב אוטואקטיב "עוצמת התפוז".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/R&Y, הוא בהיקף כ-2.5 מיליון שקל ויתמקד בטלוויזיה.
 
נוזל הכלים החדש מצטרף לסדרת פלמוליב אוטואקטיב, שהושקה בחודש פברואר. הנוזל משלב בין נוסחת האוטואקטיב להסרת שומנים בקלות וביעילות,  עם העוצמה של תמציות התפוז.

 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...