 |
לאחרונה הודיעה רשת משקיעים אמריקנית כי בכוונתה להעלות ערוץ שבו ישודרו רק פרסומות. בישראל עוד לא הגענו לשלב מתקדם שכזה, ובינתיים אפשר להסתפק באירוע השנתי של "ליל טורפי הפרסומות", שנערך ביום חמישי האחרון במתחם "באבאי" ביפו. "ליל טורפי הפרסומות" מתקיים מדי שנה ב-45 מוקדים ברחבי תבל, ביניהם פריז, בריסל, אמסטרדם, מונטריאול, סידני, בילבאו, בוסטון, שיקגו, אתונה, וארשה, ג' קרטה וגם אצלנו בתל-אביב. קהל היעד הוא עובדי תעשיית הפרסום, השיווק, הקולנוע, אנשי תקשורת וגם אנשים רבים שפשוט אוהבים פרסומות. השנה שודרו במהלך האירוע כ-500 סרטי פרסומת שנוצרו בשנתיים האחרונות בכל רחבי העולם, מארגנטינה, דרך קרואטיה והונג-קונג ועד כוויית. השנה בחרו המארגנים לקיים את האירוע במתחם פתוח מול הים שפוזרו בו מסכי ענק, ובניגוד לאירוע הקודם לא נרשמו בעיות טכניות יוצאות דופן (בשנה שעבר הפסיקו חלק מהמסכים לפעול בשלב מוקדם יחסית). הקהל שהגיע לאירוע היה צעיר ברובו וליווה את הפרסומות במחיאות כפיים ובקריאות בוז על-פי טעמו. לדברי מפיקי האירוע, כ-1,200 איש טרחו והגיעו למתחם למנה מרוכזת של פרסומות, מה שאומר שהשנה אף צפוי רווח. "למדנו לקח מהפעמים הקודמות ומהבעיות שהיו בשנה שעברה", אומר פאול מסנז' ניק, מפיק האירוע. "יצאנו החוצה, הקמנו דוכני אוכל ושתייה וניסינו ליצור אווירה שלא תתבסס רק על הפרסומות. לא רצינו שתהיה אווירה של קולנוע, כשאנשים יושבים מול המסכים, אלא יותר אווירה של מסיבה ושל מפגש בין אנשים. הגיעו יותר אנשים ממה שציפינו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|