ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
השיר שלנו - הקמפיין שלהם
פרסומאים הכינו עבורנו קמפיינים לזוג הכי מתוק ב"השיר שלנו". אם הפסקת הפרסומות הבאה תיראה לכם מוכרת - אתם יודעים איפה ראיתם את זה קודם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
10/9/2004 11:06
"השיר שלנו" אומנם הסתיימה, אבל מהמשתתפים כך נראה, אי אפשר היה להתחמק. הם היו בכל מקום: על שערי עיתוני הנוער, במגזינים לטלוויזיה, תוכניות אירוח ומסיבות השקה.
 
דווקא הכוכבים האמיתיים – נינט טייב (הידועה בכינויה – נינה) ורן (התגלית) דנקר, הצליחו לשמור על פאסון. אנחנו נשמח לראות את הזוג הטרי מככב בקמפיין פרובוקטיבי, אבל הסתפקנו גם ברעיונות אחרים.
 
אומנם בקרב הפרסומאים לא נרשמה התלהבות יתר מהסדרה,  ו"לא ראיתי", היתה התשובה השכיחה. אך אחרי מאמצים, נמצאו לבסוף כמה צדיקים שלא רק ראו, אלא אפילו חשבו על רעיונות קריאייטיביים במיוחד.

מורן
שקד ממק'אן אריקסון, הכינה עבורנו שתי אופציות:
 
*** קמפיין לעטי פיילוט -  עטים שנגמרים לאט ישמשו היטב את הזוג שיש לו הרבה חתימות עוד לחלק.
 
תסריט לסרטון:
נינט ורן עומדים מול חבורה ענקית של מעריצים וחותמים על התמונות שלהם. לפתע נגמרת לנינט העט, והיא פונה לרן ומבקשת ממנו עט חדשה. רן ממהר להביא לה עט פיילוט וכשנינט רואה את העט היא לוחשת לו: "תביא מהר עט אחרת, כי עם זאת אנחנו בחיים לא נצא מכאן".
הסלוגן - "פילוט - לצערך או שמחתך, תמיד כותב".
 
*** קמפיין לנעלי נייקי – "נעלי ספורט טובות כדי לברוח מהמעריצים".

נינט ורן. אפשר לוותר על עקבים
מישהו גנב לי את הבריף
למורן היה רעיון נוסף לקמפיין לסופר גלו - בנימוק שהם "דבוקים ודביקים".
 
מוחות יצריתיים, כך נראה, חושבים כמעט אותו דבר - הצמד מיטל שקדי (קופירייטרית) וגבי זלצמן (ארט דיירקטור) משלמור-אבנון-עמיחי, שכבר הפתיעו אותנו עם
קמפיינים מושקעים לאבי וג'ולי("רצים לדירה"), הכינו עבורנו שתי פרסומות, שאחת מהן - לסופר גלו:
 
רן ונינט. דבוקים ומתוקים
רן ונינט. מישהו רצה מתוק ולא קיבל?
חיוך ששווה מיליונים
אילון גורן מפיגמנט, הכין אף הוא שני רעיונות:
 
נינט ורן. "ישר למימונה"
רן ונינט. "מי גנב לי את השלט"
נעים להכיר
ליאור זייד מכץ-צדר-קפלן, רואה את הזוג מפרסם דווקא ערוץ היכרויות. האמת, הגיוני.

נינט ורן. מישהו פנוי?
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...