 |
תקלה במחשבי ויזה אינטרנשיונל מנעה ממחזיקי כרטיסי ויזה שיצאו לחו"ל את האפשרות להשתמש בכרטיס במשך 36 שעות. עשרות לקוחות שביקשו למשוך מזומנים או לשלם בבתי-עסק לא יכלו לבצע את פעילותם, ופנו עקב כך לחברות הויזה בישראל. הנהלת חברת כאל, שקיבלה באמצעות המוקד הטלפוני פניות מלקוחות רבים, פעלה מיד לבירור העניין, ואז התברר לה כי מדובר בתקלה במחשבי החברה הבינלאומית. בעקבות כך היא סיפקה מיד שירותים פיננסיים שאפשרו משיכת כספים בדרכים חלופיות, וכן פנתה לבתי-העסק כדי לאשר את העיסקאות. ללקוחות שפנו הובהר כי בגין שירותים אלה הם לא יחויבו בתשלום, וכי כאל תישא בכל העלויות התפעוליות הנלוות. בויזה אינטרנשיונל התנצלו בפני הלקוחות, והבהירו כי מדובר בתקלה לא שגרתית. בהנהלת החברה הבטיחו לעשות את כל המאמצים כדי למנוע הישנות מקרים כאלה. בהנהלת כאל מעודדים את הלקוחות היוצאים לחו"ל לפנות במקרה חירום למוקד הטלפוני של החברה, ולהצטייד לפני שטסים לחו"ל במספר הטלפון. ניתן להתקשר למוקד באמצעות שיחת גוביינה או במישרין למספר החינם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|