ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ליימן-שליסל תשווק מותגי מזון של קונגרה
החברה תשקיע כחצי מיליון דולר בהשקת 4 סדרות של מוצרי מזון; צופה להגדיל המכירות ב-5%
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/9/2004 11:30
חברת ליימן-שליסל החלה לשווק מוצרים חדשים,  כחלק ממגמה להרחבת פעילותה בארץ.
 
במסגרת זו, תשיק החברה ארבע סדרות של מותגי מזון, בהשקעה מדווחת של חצי מיליון דולר: PAM - סדרת תרסיסי שמן בטעמים, LA-CHOY  - סדרת רטבים, HUNT’S - רטבי ברביקיו בטעמים, ו-GULDENS - חרדל בטעמים.
 
מותגי המזון  של קונגרה, מתווספים למותג ’הוטפופ’ פופקורן להכנה במיקרוגל, אותו  מייבאת ומשווקת ליימן שליסל מזה כ-9 שנים. 
 
מנהלת מותגי קונגרה בליימן-שליסל, פנינה לזר, מעריכה שהיקף הפעילות החדשה צפוי להגדיל את מכירות החברה כולה ב-5%.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...