 |
חברת ליימן-שליסל החלה לשווק מוצרים חדשים, כחלק ממגמה להרחבת פעילותה בארץ. במסגרת זו, תשיק החברה ארבע סדרות של מותגי מזון, בהשקעה מדווחת של חצי מיליון דולר: PAM - סדרת תרסיסי שמן בטעמים, LA-CHOY - סדרת רטבים, HUNT’S - רטבי ברביקיו בטעמים, ו-GULDENS - חרדל בטעמים. מותגי המזון של קונגרה, מתווספים למותג ’הוטפופ’ פופקורן להכנה במיקרוגל, אותו מייבאת ומשווקת ליימן שליסל מזה כ-9 שנים. מנהלת מותגי קונגרה בליימן-שליסל, פנינה לזר, מעריכה שהיקף הפעילות החדשה צפוי להגדיל את מכירות החברה כולה ב-5%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|