 |
/images/archive/gallery/163/931.jpg קמפיין סלקום
יחצנות  |
|
|
רגע לפני המיתוג מחדש, הברנז'ה מפרגנת לקמפיין החדש של סלקום, בכיכובו של דרור קרן |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 6/10/2004 9:34 |
|
|
|
|
 |
הקמפיין החדש של חברת סלקום חשף בפנינו את השחקן דרור קרן, הפעם כמוביל קמפיין מסחרי. הקמפיין שהופק עבור תוכנית המשפחה של החברה, נהגה במשרד הפרסום מקאן אריקסון. לצד המיתוג
מחדש של סלקום, גוייס קרן לרענן את הלוק של הקמפיינים האחרונים, אנחנו בדקנו מה מנהלי הקריאייטיב חושבים.
מנהל הקריאייטיב של פובליסיס -אריאלי, מולי הלפמן, מה דעתך? "מאוד אהבתי אותה, היא הצחיקה אותי, הטקסטים היו נהדרים, המשחק מדוייק וטוב. לא מדובר בפרסומת עם פריצת דרך קריאייטיבית, אך היא מאוד ישראלית לדעתי". מה חשבת על הליהוק של דרור קרן? "דרור קרן התאים לפרסומת. מדובר בשחקן טוב, שמראה יכולות מגוונות כשחקן. הוא העביר את הדמות שלו בצורה הומוריסטית. אני חושב שמדובר בבחירה טובה בעיקר בגלל שזאת הפרסומת הראשונה שלו. עצם השימוש בו יצר משיכה לפרסומת ויצר תשומת לב.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
מולי הלפמן-"פרסומת ישראלית"
|
|
 |
 |
 |
 |
|
משחק טוב
|
 |
|
 |
 |
 |
|
גם סמנכ"ל הקריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, יגאל שמיר, מפרגן. "אהבתי את הפרסומת, בעיקר בגלל שמדובר בפרסומת מבדרת מאוד. הפרסומת צריכה להישפט על-פי רמת האנטרטיימנט שלה. צריך לזכור שלא מדובר פה במהפכה קריאייטיבית, אבל זה הצליח לתפוס נישה מסויימת שמתחברת להרבה אנשים. הקריאייטיב עושה שימוש בכינויים ובביטויי חיבה ואנשים אוהבים את זה".
והליהוק? "אהבתי את הבחירה דווקא בו, הפרסומת עצמה משוחקת טוב. אין הרבה שחקנים בתעשייה שלא נטחנו עד דק בקמפיינים שונים, וקרן בולט בנושא הזה, בגלל שהוא חדש בתחום הפרסום. העובדה הזאת נותנת יתרון גדול לפרסומת".
שורה תחתונה, בסלקום הצליחו להעביר את המסר? "יש אתגר גדול בפרסומות בתחום הזה, בגלל שנעשו כל כך הרבה פרסומות למסלולי משפחה שונים ובפרסומת הזאת הצליחו ליצור משהו חדש יחסית ולהביא זווית חדש לתוכנית עצמה".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
יגאל שמיר- "פרסומת מבדרת"
|
|
 |
 |
 |
 |
|
דרור קרן מאפיל על המסר
|
 |
|
 |
 |
 |
|
מנהל הקריאייטיב בזרמון- גולדמן, תומר אברמוביץ' מצטרף לדעת הקולגות. "לדעתי הפרסומת מאוד מצחיקה ומשוחקת היטב. אבל הפרסומת היא מקרה קלאסי של מצב שבו לוקחים שחקן שמצליח קצת להאפיל על המסר של הפרסומת. אני לא בטוח שהצופים זוכרים מה בדיוק הפרסומת מפרסמת. קריאייטיבית הפרסומת היא טובה, אבל השאלה עד כמה זה עושה טוב ללקוח, כי מדובר בקמפיין שאמור למכור תוכנית ספציפית".
מה חשבת על דרור קרן? "אני חושב שהוא התאים לפרסומת, אבל יכול להיות שהמשחק שלו והקריאייטיב שלו מאפיל על המסר". |  |  |  |  | |
|
|
|
|
|
|
|
|