ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/157/961.jpg
פנינה רוזנבלום צילום: ראובן קסטרו
תקציב הפרסום של פנינה רוזנבלום ל-כץ-צדר-קפלן
חברת הקוסמטיקה טיפלה עד כה בנושא הפרסום באופן עצמאי; היקף התקציב - חצי מיליון דולר
דפדף בכלכלה
NRG מעריב,
27/10/2004 14:43
תקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה פנינה רוזנבלום, המוערך בכחצי מיליון דולר, נמסר למשרד הפרסום כץ-צדר-קפלן .
עד כה טופל התקציב באופן עצמאי בחברה. במסגרת השינוי, מתכננת רוזנבלום לעלות לראשונה בקמפיין שיכלול טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות.
יצוין כי מחזור המכירות של החברה בשנת 2003 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...