ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של פנינה רוזנבלום ל-כץ-צדר-קפלן
חברת הקוסמטיקה טיפלה עד כה בנושא הפרסום באופן עצמאי; היקף התקציב - חצי מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב,
27/10/2004 14:43
תקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה פנינה רוזנבלום, המוערך בכחצי מיליון דולר, נמסר למשרד הפרסום כץ-צדר-קפלן .
 
עד כה טופל התקציב באופן עצמאי בחברה. במסגרת השינוי, מתכננת רוזנבלום לעלות לראשונה בקמפיין שיכלול טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות.
 
יצוין כי מחזור המכירות של החברה בשנת 2003 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...