ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המבחן של מרגול
בקמפיין חדש לאבקת הכביסה "טיפ החדשה", עורכת מרגלית צנעני ניסוי בזמן אמת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/10/2004 15:55
פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לאבקת הכביסה "טיפ החדשה", בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, הוא בכיכובה של מרגלית ("מרגול") צנעני, שנבחרה לאחרונה
לפרזנטורית של המותגלשנה הקרובה.
 
הקמפיין, תחת הסיסמה: "מבחן הקנייה החכמה של טיפ החדשה", צולם בזמן אמת ובמסגרתו הגיעה מרגול עם צוות צילום לבתי דירות ברחבי הארץ והציעה לבעלי הדירה לבחון את אבקת הכביסה.
 
מנהל השיווק של טיפ, ג'ק לבנט, מסר כי "הסרטונים משקפים אמינות מקסימלית, כאשר גם אנו לא יודעים מה יהיו תוצאות הכביסה או תגובת האנשים אליהם נכנסנו במפתיע הביתה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...