ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דנונה עם חיוך
דנונה העולמית מרעננת את הלוגו המסורתי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/11/2004 11:22
חברת דנונה העולמית מרעננת את הלוגו המסורתי שלה ומוסיפה לו חיוך. צבעי הלוגו משקפים מחלבה באמצעות הצבע הלבן, בריאות באמצעות הצבע הכחול, וטעם באמצעות הצבע האדום.
 
מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, סיגל שילוני, מסרה כי "בבסיס המהלך עומד החזון של  איחוד המסרים של  המותג דנונה לגישה הוליסטית שלמה של אורח חיים בריא".
 
שילוני הוסיפה כי הלוגו המחוייך תואם את המיתוג הישראלי, לפיו "הכל מתחיל מבפנים".
 
עוד נמסר כי בתוך חצי שנה יושלם שינוי הלוגו ב- 32 מדינות ברחבי העולם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...