ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/206/888.jpg
קמפיין גולף יחצנות
רכבי גולף בקמפיין חדש
הקמפיין, בהשקעה של שני מיליון שקלים, הוא תחת הסיסמה: "המכונית הבטוחה בעולם"
דפדף בכלכלה
NRG מעריב
21/11/2004 12:50
חברת פולקסואגן יוצאת בקמפיין חדש לרכבי גולף, תחת הסיסמה: " The New Golf - המכונית הבטוחה בעולם".
הקמפיין, בהיקף של שני מיליון שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום ליניאל/DDB ומדגיש את זכייתה של גולף במבחני ה- euroNcap ובחירתה כמכונית הבטוחה בעולם.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...