ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רכבי גולף בקמפיין חדש
הקמפיין, בהשקעה של שני מיליון שקלים, הוא תחת הסיסמה: "המכונית הבטוחה בעולם"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
21/11/2004 12:50
חברת פולקסואגן יוצאת בקמפיין חדש לרכבי גולף, תחת הסיסמה: " The New Golf - המכונית הבטוחה בעולם".
 
הקמפיין, בהיקף של שני מיליון שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום ליניאל/DDB ומדגיש את זכייתה של גולף במבחני ה- euroNcap ובחירתה כמכונית הבטוחה בעולם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...