/images/archive/gallery/208/637.jpgקמפיין מרכנתיל דיסקונט.
צילום: יחסי ציבור
מרכנתיל דיסקונט בקמפיין אצבעות
הכנת הקמפיין, שסיסמתו: "הטבות... ללקק את האצבעות", ארכה כשישה שבועות, בהשקעה של חצי מיליון דולר
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 23/11/2004 13:57
בנק מרכנתיל דיסקונט יוצא בקמפיין חדש תחת הסיסמה: "יש לי בשבילכם הטבות… ללקק את האצבעות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל/ OGLIVY, בהשקעה מוערכת של חצי מיליון דולר, נועד לקדם את המסר החדש של הבנק: משפחות מרוויחות יותר.
העבודה על הקמפיין הבנוי על אפקטים ממוחשבים המנפישים אצבעות כשחקנים אמיתיים, ארכה כשישה שבועות. חגית פרנס מנהלת השיווק של הבנק, מסרה כי: "הבנק בחר בקו חדש נועז ולא בנקאי בלשון המעטה, ואין ספק שהוא יוכיח את עצמו בבולטות וזכירות וימשוך את תשומת הלב של כל המשפחה למבצעים האטרקטיביים של הבנק".