ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מרכנתיל דיסקונט בקמפיין אצבעות
הכנת הקמפיין, שסיסמתו: "הטבות... ללקק את האצבעות", ארכה כשישה שבועות, בהשקעה של חצי מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/11/2004 13:57
בנק מרכנתיל דיסקונט יוצא בקמפיין חדש תחת הסיסמה: "יש לי בשבילכם הטבות… ללקק את האצבעות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל/ OGLIVY, בהשקעה מוערכת של חצי מיליון דולר, נועד לקדם את המסר החדש של הבנק: משפחות מרוויחות יותר.
 
העבודה על הקמפיין הבנוי על אפקטים ממוחשבים המנפישים אצבעות כשחקנים אמיתיים, ארכה כשישה שבועות. חגית פרנס מנהלת השיווק של הבנק, מסרה כי: "הבנק בחר בקו חדש נועז ולא בנקאי בלשון המעטה, ואין ספק שהוא יוכיח את עצמו בבולטות וזכירות וימשוך את תשומת הלב של כל המשפחה למבצעים האטרקטיביים של הבנק".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...