ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לשם שמיים
בעקבות הקמפיין של "וואלה" קורא ח"כ הרב פרוש ליו"ר איגוד המפרסמים: הימנעו מהזכרת שם האלוקים בפרסומות המסחריות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מנחם רהט
23/11/2004 14:03
ח"כ הרב מאיר פרוש קורא היום ליו"ר איגוד המפרסמים לא לשרבב את שם האלוקים בקמפיין מסחרי. פרוש הסביר את פנייתו, בזעמו הרב של ציבור המאמינים בישראל על "השימוש הבוטה שנעשה במסגרת קמפיין פרסומי של חברת וואלה, בשם האלוקים, בשלטי חוצות המוצבים על גשרים ומעברי כבישים במדינה".
 
פרוש
טוען כי "ציבורים רחבים בחברה הישראלית מתקוממים על העדר צניעות ואיפוק בתמונות פרסומת בשלטי חוצות, של חברות מסחריות, בעיקר כאלו המייצרות בגדי נשים. ועכשיו, חצתה הפרסומת המסחרית בישראל קו אדום נוסף ע"י שימוש בשם אלוקים, תוך זילות הערך המקודש ביותר ליהודים ולמאמינים בני דתות אחרות".
לא הכל מותר
פרוש מוסיף ש"גם הכלל הפרסומי למשיכת תשומת לב, על ידי הצגת השונה והחריג ולעיתים אף המסעיר והדרמטי, צריך שיהיו לו גבולות וסייגים. לא הכל מותר, בשם החשיפה והרייטינג. בוודאי ששימוש בשם אלוקים בפרסומת מסחרית, הוא בבחינת טאבו ואיסור מוחלט". פרוש ממבקש בסיום מכתבו למפרסמים: "אנא, הימנעו מהזכרת שם האלוקים בפרסומות המסחריות".
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

חברת מועצת העיר חיפה דורשת מוואלה להוריד את קמפיין שילוט החוצות

אילון זרמון זועם על מפלגות דתיות שלוקחות בעלות על אלוהים


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...