ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מגזין חדש לפרסום אינטראקטיבי
היום רואה אור מגזין רבעוני חדש שעוסק בזירת האינטראקטיב המקומית והעולמית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/12/2004 17:10
הגיליון הראשון של המגזין האינטראקטיבי החדש EMTV NEWS רואה אור היום.
 
EMTV NEWS הוא מגזין רבעוני שיעסוק במתרחש בזירת האינטראקטיב הבינלאומית והמקומית. לדברי מפיציו, "המגזין יסקור מסעות פרסום אינטראקטיביים בארץ ובעולם, יחשוף מה חושבים המפרסמים על הזירה החדשה ואיך כל זה עומד להשפיע, באופן ישיר, על יצירת פרסומות בטלוויזיה מכאן הלאה".
 
סמנכ"ל חברת EMTV, שמעון כהן: "המגזין הזה בא לסקור ולנתח מהלכי אינטראקטיב מגוונים בזירה העולמית. מה נעשה, מה יכול להיעשות, איך זה עובד ומה זה נותן. לאן אפשר להגיע בלחיצה על הכפתור הירוק ואיך יכול הפרסום בטלוויזיה להפוך לגלישה במסכי מידע של המפרסם".
 
המגזין מופץ ישירות באמצעות שליח למשרדי הפרסום ויחסי הציבור.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...