 |
קבוצת מגזרים זכתה בתקציב הפרסום ויחסי הציבור של שטראוס-עלית במגזר הרוסי. התקציב כולל טיפול במותגי הבית וליווי שיווקי של כל המותגים בחטיבות הקפה, הממתקים, מחלבות שטראוס ויוטבתה, המאפים, הסלטים, המותג אנרג'י ומכוורות יד מרדכי. שטראוס-עלית מעטה עד כה לפרסם במגזר הרוסי . מהחברה נמסר כי "עם מיזוג החברות שטראוס ועלית ואיחוד מטה השיווק, הוחלט להעמיד את תקציב השיווק המגזרי למכרז, בו זכתה כאמור מגזרים". מגזרים מעניקה פתרון משולב בתחומים של תקשורת שיווקית הכוללים מדיה ייעודית, קד"מ, אינטראקטיב ויחסי ציבור. הקבוצה כוללת כ- 40 עובדים ועל לקוחותיה נמנים ברק 013, מפעל הפיס, קוקה קולה, אגד, קלאב-מרקט ועוד. על פי נתוני הלמ"ס, המגזר הרוסי מונה כ-600 אלף בתי אב הכוללים כמיליון איש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|