ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
HOT בקמפיין דיוור להורים לפעוטות
הדיוור הישיר כולל ספרון ובובה, ונועד לקדם את הערוצים "לולי" וערוץ ההורים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/12/2004 12:27
חברת הכבלים HOT יוצאת בקמפיין דיוור מפולח לבתי אב שהינם הורים לפעוטות, במטרה לקדם את שני הערוצים של החברה: "לולי" וערוץ ההורים, מבית "הופ".
 
הדיוור, באמצעות חברת סופרפוש, עוצב בצורת ספרון המכיל מידע כתוב וכן תמונות של דמויות מערוץ "לולי". בנוסף, מחוברת לדיוור בובת ספוג קטנה המעוצבת בצורת הלוגו של הערוץ.
 
הדיוור תומך בקמפיין של החברה לקידום הערוצים, שעלה לאחרונה לאוויר.
 
יצוין כי מסקר שוק שערכה HOT לקראת השקת "לולי" עולה כי קרוב למחצית מהפעוטות בגילאי עד שנתיים, צופים בטלוויזיה מדי יום, כאשר הממוצע היומי עומד על כ-1.6 שעות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...