ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
החברה הגיאוגרפית השלימה רכישת המותג "מלכת המדבר"
היקף העיסקה עומד על 300 אלף שקל. תקציב היח"צ של החברה נמסר לטריוואקס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/12/2004 13:15
החברה הגיאוגרפית השלימה את מהלך רכישת המותג "מלכת המדבר" מידי שותפתה לפרויקט מזה שש שנים - חברת טבע הדברים. היקף העיסקה עומד על 300 אלף שקל.
 
סמנכ"ל השיווק של החברה הגאוגרפית, רמי רושקביץ, מסר כי סכום זה מבטא את ערכו של המותג החזק, שהפך לחלומן של עשרות אלפי נשים מכל רחבי הארץ. רושקוביץ הוסיף כי "מהלך זה מהווה צעד חשוב בהתגבשות החברה הגאוגרפית במתכונת הפעילות החדשה שלה. כבעלי המותג נוכל להפתיע, לחדש ולרגש ללא מגבלות של בעלויות צולבות וניגודי אינטרסים".
 
יצוין כי עד היום נערכו שישה מסעות של מלכת המדבר במדינות שונות, בהן: ירדן, טורקיה, אתיופיה, גרוזיה ועוד. למסעות אלה נרשמו יותר מ-100 אלף נשים, כאשר מידי שנה יוצאות רק 45 נשים למסע עצמו.
 
במקביל, נמסר תקציב יחסי הציבור של החברה הגיאוגרפית לטריוואקס יועצים ליחסי ציבור. התקציב כולל גם את חברת תור לינק, המתמחה בטיולים לרומניה. לדברי רושקביץ, "החברה מתכוננת להכריז בשבועות הקרובים על מגוון פעילויותיה ל-2005, בין השאר באמצעות מסע יחסי ציבור נרחב".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...