ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זוגלובק מוסיפה ויטמנים לנקניקיות
תשווק נקניקיות עוף לילדים המועשרות בברזל, תחת המותג "גולי"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/1/2005 10:53
זוגלובק משיקה נקניקיות מועשרות בוויטמינים, המותאמות במיוחד לילדים.
 
מדובר בסדרת נקניקיות "גולידק" (נקניקיות עוף לילדים), שהועשרו במרכיבי תזונה שונים ובראשם - ברזל. המוצר המועשר יקרא "גולי-ויטמין".
 
לדברי סמנכ"ל השיווק והמכירות של זוגלובק, רוני משכית, "מנה של 3 נקניקיות מועשרות מספקת 1/3 מכמות הברזל  היומית המומלצת לילדים בגילאי 4-8".
 
השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום בהיקף של 900 אלף שקל, שיכלול  טלוויזיה, רדיו וקד"מ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...