ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תלמה במבצע לדגני הבוקר לילדים
החברה תעלה קמפיין תומך בהיקף 1.5 מיליון שקלים. מבצע המתנות נערך בשיתוף רשת כפר השעשעועים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/1/2005 10:56
תלמה יוצאת בקמפיין תומך למבצע דגני הבוקר של החברה, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.
 
במסגרת המבצע, כל הקונה שלוש אריזות של מותגי הילדים עוגי, שוגי וקוקומן, יזכה בצעצוע חינם מתנת רשת כפר השעשועים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יכלול טלוויזיה ועיתוני ילדים - למשך שלושה שבועות.
 
מהחברה נמסר כי המבצע  נועד לחזק את החיבור בין המותגים לקהל היעד – ילדים בגילאי 6-14. עוד נמסר כי "ממחקרים שביצעה החברה בקרב קבוצות מיקוד, עולה כי קיימת העדפה ברורה בקרב ילדים למתנות מיידיות בעלות ערך נתפס גבוה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...