ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסם משיקה עוגות שכבות
בחברה מעריכים כי השקת הסדרה תביא לגידול של 10% במכירות "עוגות הבית"; היקף ההשקעה עומד על 2 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/1/2005 11:07
אסם מרחיבה את סדרת "עוגות הבית" הבחושות, ומשיקה עוגות שכבות בשני טעמים: וניל-פירות יער וקפה-שוקולד-אגוז. 
 
לעוגות יש 3 שכבות שונות של מרקמים וטעמים, והחברה השקיעה כ-2 מיליון שקלים בפיתוחן.
 
סמנכ"ל השיווק של החברה, איציק צאיג, העריך כי השקת הסדרה תביא לגידול של 10% במכירות "עוגות הבית".
 
יצוין כי אסם מובילה את קטגוריית עוגות המדף המוכנות, עם נתח שוק של 56% ( נילסן, ספטמבר 04, כמותי).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...