ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסקייפ בקמפיין למכשיר עם MP3
הקמפיין בהיקף 3 מיליון שקל, מציג את תופעת ה-Mobile Clubbing. המכשיר ממותג אסקייפ ומשווק בלעדית על ידי סולגוד תקשורת למנויי הרשת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/1/2005 11:24
המותג הסלולרי לצעירים, אסקייפ (מבית פלאפון), יוצא בקמפיין חדש להשקת מכשיר SK music slider, בעל נגן ה-MP3. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יכלול מודעות בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט בהיקף של כ-3 מיליון שקלים.
 
הקמפיין מציג את תופעת ה-Mobile Clubbing, הרווחת כבר בערים מרכזיות בעולם ובמסגרתה נערכות מסיבות רחוב ספונטאניות, כאשר כל אחד מהמשתתפים רוקד לצלילי מוזיקה אחרת הודות לשימוש בנגני MP3 עם אוזניות.
 
במרכז הסרטון נראית ניידת משטרה הנוסעת במהירות על מנת לסגור מסיבת קלאברים המונית ורועשת. כאשר מגיעה הניידת לחניון גדול בו נערכת המסיבה, רואים השוטרים עשרות צעירים רוקדים בטירוף, אך שומעים שקט מוחלט.
 
הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא: "שימו אוזניות, תתחילו לרקוד, נראה אותם סוגרים לכם את המסיבה". את הסרטון מלווה מוזיקת מועדונים בטראק מוזיקלי מיוחד שהולחן עבור הסרטון על ידי הרכב ישראלי צעיר בשם zionoiz.
 
יצוין כי המכשיר החדש מיובא לישראל על ידי קבוצת סולגוד תקשורת,  והוא כולל אוזניות סטריאופוניות ומאפשר הורדת שירים מהמחשב. ממשק המשתמש של המכשיר הוא ממותג אסקייפ ומשווק בלעדית למנויי הרשת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...