ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הוניגמן ממנפת את המותג "וירוס"
מקימה נבחרת של ספורטאים צעירים בתחומי ספורט האקסטרים, תחת השם VirusTeam, בהשקעה של 100 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/1/2005 10:45
קבוצת הוניגמן משקיעה 100 אלף שקלים במותג האופנה "וירוס" ומקימה נבחרת של ספורטאים צעירים בתחומי ספורט האקסטרים, תחת השם VirusTeam. הנבחרת תקיים הופעות ברחבי הארץ ותלמד ילדים ובני נוער כיצד לקחת חלק בספורט האקסטרים בצורה בטוחה.
 
במסגרת ההשקעה, אף יעניק המותג את חסותו לתחרויות שונות בתחום הספורט האתגרי, כגון:  תחרות BMX שתתקיים בסוף החודש.
 
יצוין כי בתקופה הקרובה תעלה "וירוס" אתר אינטרנט התומך בתחומי ספורט האקסטרים, שיספק תוכן ומידע על הנבחרת והתחרויות השונות בתחום.
 
המותג וירוס מציע מגוון רחב של מוצרי אופנת גלישה, ספורט אתגרי ואופנת רחוב לילדים. הוא משווק בכל סניפי הוניגמן קידס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...