ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"טעם החג"
קוקה קולה יוצאת בפעילות מיוחדת במגזר הערבי לרגל חג הקורבן, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/1/2005 15:28
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה קולה) החלה בפעילות ייחודית למגזר הערבי לרגל חג הקורבן, בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח. המבצע נתמך בפרסום בעיתונות, ברדיו ובנקודות המכירה.
 
במסגרת הפעילות עיצבה החברה תווית ייחודית לבקבוקי קולה קולה ברוח חג.  התווית כוללת ערבסקות, וכיתוב בערבית, שתרגומו לעברית הוא: "טעם החג".
 
כמו כן, כוללת הפעילות מבצע ייחודי למגזר הערבי: כל הרוכש מארז שישייה ממשפחת קוקה קולה(קוקה קולה,דיאט קוקה קולה,דיאט קוקה קולה לימון), יקבל סט חגיגי לסלט, ממותג קוקה קולה, המותאם במיוחד לשימוש בחיק הטבע.
 
שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה קולה: "חג הקורבן הינו עיתוי של הגברת צריכה באירועים משפחתיים מחוץ לבית, ולפיכך אנו שמחים להעניק לצרכננו מתנה שימושית למועד חגיגי זה. המבצע הותאם במיוחד לחג הקורבן, במסגרתו מרבה המשפחה לצאת לפיקניקים ולערוך סעודות משפחתיות חגיגיות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...