ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקראו עיתון, קבלו 20 שקל לשעה
הרבה צעירים קוראים בזמן האחרון בבתי קפה את מוסף "The Marker" של "הארץ". פשוט משלמים להם על זה. הוצאות הקפה כמובן על "הארץ"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עומר חימי
13/1/2005 17:30
אם נתקלתם בזמן האחרון בסטודנטים שקוראים את מוסף "The Marker" של "הארץ" שוב ושוב בבתי קפה,  אתם יכולים להפסיק לשפשף את העיניים. הסטודנטים האלה מתוגמלים היטב תמורת הזמן שהם משקיעים במוסף הכלכלי, שהושק השבוע.
 
ל-
NRG מעריב נודע, כי בשבועות האחרונים פנו עובדים ומנהלים ממחלקת השיווק של "הארץ", לצעירים ולסטודנטים באזור תל אביב, עם הצעת עבודה מאוד מפתה: שבו בבתי קפה, והחזיקו את העיתון. מי שמעוניין מוזמן גם לקרוא אותו באמת. בתמורה, מקבלים הסטודנטים השקדנים 20 שקלים לשעה ובנוסף, איך לא, הוצאות קפה ועוגה בסך 60 שקלים (ליום).
 
אל תמהרו להציף את מחלקת השיווק של "הארץ" בטלפונים. כרגע לא דרושים סטודנטים נוספים למשרות החלומיות האלה. ביום ראשון השבוע בוצע ב"הארץ" תדרוך לעובדים שגויסו למשימה, ומבדיקה במחלקת השיווק עולה כי האנשים נמצאים כבר בשטח, ואין צורך ב"קוראים" נוספים.
 
יצוין כי ביום ג' האחרון, בזמן שהשיקו במערכת "הארץ" את ה-"The Marker" החדש, מיהרו בחברת יחסי הציבור של העיתון לשלוח למערכות העיתונים תמונות שהכיתוב שלהן היה: "בתמונה: קוראים את הגיליון הראשון של 'The Marker' בבית הקפה 'נואר' בתל אביב".

מ"ארד תקשורת", המטפלת ביחסי הציבור של "The Marker" נמסר בתגובה כי: "במסגרת המהלך השיווקי הכולל של השקת העיתון הכלכלי החדש - 'The Marker – העיתון הכלכלי של הארץ',  משולבת פעילות קידום מכירות ייחודית, במהלך הימים הראשונים להשקת העיתון. במסגרת פעילות זו , יוצאים דיילים למספר בתי קפה מרכזיים בגוש דן וקוראים את העיתון".
 
ב"ארד תקשורת" מציינים שהמהלך זוכה להצלחה רבה, ושגם הדיילים מדווחים שהם נהנים מאוד, "במיוחד מקריאת העיתון", ומבקשים להדגיש ש"מהלך זה לקידום מכירות מוכר בארץ ובעולם בהחדרת מוצרים חדשים, והוא מוכח כבעל אפקטיביות רבה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

דובון פנדה יוביל את קמפיין The Marker

"הארץ" מחדש את מוסף הכלכלה שלו, תחת השם "The Marker"


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...