ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חוגלה נגד פרוקטר
משיקה קו חדש של מוצרי היגיינה נשית, שיתחרה ב"אולוויז" ו"אולדייז". היעד - להוביל את השוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/1/2005 12:56
חוגלה קימברלי משיקה קו חדש של מוצרי היגיינה נשית, תחת המותג "לילי נטורל", שיתחרה
ישירות ב"אולוויז" ו"אולדייז" של פרוקטר אנד גמבל.
 
לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת Personal Care בחוגלה קימברלי, היעד של החברה הוא להוביל את שוק ההיגיינה הנשית עד סוף שנת 2006,  באמצעות שני ראשי חץ: "קוטקס" כמותג פרימיום ו"לילי נטורל" כמותג value for money.
 
החברה תשקיע כ-4 מיליון שקלים בקמפיין השקה לסדרה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון. הקמפיין, תחת הסיסמה: "העובדות היבשות, ללא סיפורי מעשיות", מציג את הדיסוננס אותו חוות נשים אל מול סרטי הפרסומת שמציגים את ימי המחזור כימי FUN מאושרים.
 
שוק מוצרי ההיגיינה הנשית בישראל מגלגל כ-207 מיליון שקלים בשנה. פרוקטר אנד גמבל מובילה את השוק עם המותגים אולוויז ואולדייז, המחזיקים יחדיו ב-45% מהשוק. (נילסן, נובמבר 2004, כמותי).
 
חוגלה קימברלי תופסת 37% מהשוק, עם המותגים "קוטקס", "לילי אינטימייט" ו"פלייטקס".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...