ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דן קסידי בקמפיין סוף עונה
מורן גרוס מובילה את הקמפיין של הרשת, המציעה עד 50% הנחה על קולקציית החורף
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/1/2005 13:08
רשת האופנה דן קסידי יוצאת בקמפיין סוף עונה, בכיכובה של  מורן גרוס, הממשיכה להוביל את הקו הפרסומי של הרשת, זו העונה השנייה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל 150 בילבורדים וכ-1500 שלטי חוצות ומכוונים, בהיקף של כ-300,000 שקל.
 
הקמפיין יציג את מבצעי סוף העונה של הרשת, במסגרתם יוצעו עד 50% הנחה על קולקציית חורף 2005.
 
דן קסידי, בבעלות משפחות בן-שטרית ושרים, מונה כיום 25 סניפים בפריסה ארצית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...