ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קנור משנה סיסמה. משנה מזל?
יוניליוור במיצוב מחדש לקנור, בהשקעה של 4 מיליון שקלים. מדובר בשינוי השלישי שעובר המותג, בפרק זמן קצר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/1/2005 11:04
יוניליוור ישראל ממצבת מחדש את המותג קנור, תחת הסיסמא: "YO קנור - הפתעת אותי". מדובר בשינוי השלישי שעובר המותג, בפרק זמן קצר יחסית.
 
כזכור, לפני כשנה נפרדה יוניליוור מדמות השף, שליווה את המותג, ועברה להשתמש בסיסמה: "קנור וקצת יותר".
 
לדברי פיונה גייל, מנהלת שיווק המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל, המיצוב החדש יאפשר למותג לדבר אל הצרכנים בגובה העיניים.
 
"YO הוא ביטוי רווח בחברה הישראלית, המשקף תגובה של הפתעה נעימה ושבירת השגרה, שהינם ערכים הטבועים בהבטחה הפרסומית של קנור", אומרת גייל. "הכוונה היא להפוך את קנור לנחלת הכלל ולהעביר את המסר כי הצרכן יכול ברמה יומיומית להפתיע את עצמו, את הקרובים לו, לשדרג כל ארוחה ולקצור הפתעות חיוביות".

את המהלך יגבה קמפיין פרסום, באמצעות ליניאל DDB, שיכלול בשלב הראשון רדיו, שילוט חוצות ופעילות קד"מ. בשלב השני, תעלה החברה לאוויר קמפיין טלוויזיה למרקים, שיעשה שימוש באסטרטגיה החדשה. סך כל ההשקעה במהלך מוערכת ב-4 מיליון שקלים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...