ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תלמה לא לבד
עלית-Energy משיקה חטיפי דגנים לילדים. הפעילות הפרסומית תתמקד בטלוויזיה, אינטרנט ותוכן שיווקי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/1/2005 11:32
עלית-Energy נכנסת לראשונה לתחום הילדים, ומשיקה סדרת חטיפי דגנים בשוקולד.

שוק חטיפי הדגנים מוערך בכ-95 מיליון שקלים, מתוכו 60% מבוגרים ו-40% ילדים. תחום חטיפי הדגנים לילדים, נשלט כיום בידי שחקן אחד - תלמה.
 
לדברי מנכ"ל חברת עלית-Energy, מוטי כהן, שוק חטיפי הדגנים לילדים לא הציג חדשנות מזה מספר שנים ואפילו החל לקטון ביחס לצמיחת שוק המבוגרים.
 
"בחברה זיהו את הפוטנציאל בגילאי הביניים (10-13 -ע.י), שצורכים את הקטגוריה באופן משמעותי, והיו רוצים לצרוך אף יותר", אומר כהן.
 
כהן מאמין כי כניסת החברה לקטגוריה, תפיח בה צמיחה וחדשנות. להערכתו, יתפוס המותג 25% מנתח שוק הצעירים, תוך שנתיים.
 
השקת החטיפים תלווה בפעילות שיווקית נרחבת, בהיקף של כ-5 מיליון שקלים.
 
לדברי גליה אוסטרובסקי, מנהלת תחום משפחה וילדים בעלית-Energy, "החברה תתמקד בטלוויזיה ובאינטרנט – מדיה המזוהה עם הקהל הצעיר". 
 
אוסטרובסקי הוסיפה כי בכוונת החברה לתמוך בפעילויות ספורט וכן להשתלב בתחומי התוכן השיווקי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...