ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סופר פארם משיקה מגזין יופי ובריאות
המגזין, בהשקעה של 250 אלף שקלים, יוענק במתנה ללקוחות הרשת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/1/2005 12:35
רשת סופר פארם מרחיבה את השקעתה באמצעי תקשורת חדשים, ותשיק בסוף החודש מגזין חדש בשם Beauty & Health, שהופק בשיתוף חברת פיליפ חדד.
 
המגזין, בהשקעה של 250 אלף שקלים, סוקר את כל תחומי היופי, הבריאות והמשפחה ומשתתפים בו למעלה מ-42 ספקים של הרשת.
 
בשלב הראשון הופקו 40 אלף עותקים, אשר יוענקו במתנה לכל הרוכש מעל 150 שקלים בסניפי הרשת.
 
יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של סופר פארם: "אנו יוזמים בהתמדה דרכים חדשות להדק את הקשר עם לקוחותנו, ולהעניק להם ערך מוסף שקשור לעולם התוכן של סופר פארם. המגזין מעניק מענה לכל סוגי הלקוחות של הרשת".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...