ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שכנים שכנים
האגודה לתרבות הדיור בקמפיין טלוויזיה חדש, תחת הסיסמה: "שקט גדול בכסף קטן"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/1/2005 14:25
האגודה לתרבות הדיור מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש, בהיקף של כמיליון שקלים, שנועד להעלאת מודעות הציבור לאגודה.
 
הסרטון מציג סיטואציה משפחתית ידועה - הורים המקריאים לילדיהם סיפור לפני השינה. במהלך הקראת הסיפור, הם מוטרדים מבעיות שונות אופייניות לדיירי הבתים המשותפים, כמו רעש מהשכנים וגג מטפטף.
 
לדברי ראובן צדוק, מנכ"ל האגודה, "סיסמת הקמפיין 'שקט גדול בכסף קטן' היא ההבטחה, לפיה  בסכום  של 23 שקלים בלבד לשנה, מבטיח הדייר לעצמו את השקט והשלווה לאורך כל השנה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...